به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران، کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران خانه سینما به عنوان تنها کانون تخصصی در حوزه تبلیغات و ا طلاع رسانی سینما با امضای تفاهم نامه ای در نخستین دوره جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران مشارکت می کند.
براساس این گزارش قرار است شورای مرکزی کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران سه عضو فعال خود در حوزه های مختلف تبلیغات و اطلاع رسانی سینما را به عنوان داوربه دبیرخانه جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران معرفی کنند تا فیلم های کوتاه تبلیغاتی را مورد ارزیابی قرار دهند.
براساس این تفاهم نامه همچنین بنا شده یک کارگاه تخصصی با موضوع تبلیغات در سینما نیز توسط کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران در ایام برگزاری جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران برپا شود.
جشنواره فیلم های تبلیغاتی تهران با هدف ایجاد رقابت سالم و معرفی الگوهای برتر، کمک به نوآوری و اثربخشی تبلیغات ، تقویت ایده های خلاق ، انتخاب و معرفی عوامل تولید کننده و آثار برتر شرکت ها تولیدکننده آثار تبلیغاتی سمعی و بصری ، برپا خواهد شد.
این جشنواره در حوزه تولیدات مختلف ویدئویی و محتوای تبلیغاتی در رسانه های تلویزیون، سینما، شبکه نمایش خانگی ، رسانه های اجتماعی و دیجیتال و فضای مجازی با شعار «نگاهی نو به نقش تبلیغات در اقتصاد، اشتغال و کارآفرینی» از تاریخ ۲۹ بهمن تا یکم اسفندماه برگزار می شود.