سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۶ ق.ظ چاپ مطلب

هادی فیروزمندی مدیر روابط عمومی معاونت سینمایی حوزه هنری شد

hadi-firoozmandi

حمیدرضا جعفریان معاون سینمایی حوزه هنری در حکمی هادی فیروزمندی را به عنوان مدیر روابط عمومی معاونت سینمایی حوزه هنری منصوب کرد.

به گزارش سوره سینما، هادی فیروزمندی از فعالان حوزه ارتباطات و رسانه طی حکمی از سوی حمیدرضا جعفریان، معاون سینمایی حوزه هنری به سمت مدیریت روابط عمومی معاونت سینمایی حوزه هنری منصوب شد.

فیروزمندی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی است و پیش از این مدیریت روابط عمومی مؤسسات مختلفی از جمله سفیرفیلم، باشگاه فیلم سوره، استودیو هنرپویا، مؤسسه بهمن سبز و… را بر عهده داشته است. وی طی سال‌های ۹۴ تا ۹۷ مدیریت رسانه‌ای برنامه سینمایی «هفت» را عهده‌دار بوده و در مقام مشاور رسانه‌ای در آثار متعدد سینمایی، سریال، انیمیشن، مستند و فیلم کوتاه در سینما و تلویزیون حضور داشته است. فیروزمندی همچنین سابقه پژوهشگری و خبرنگاری حوزه سینما و کتاب را در پژوهشکده‌های فرهنگ و ارتباطات، حکمت، اشراق، برهان و خبرگزاری‌های فارس، تسنیم و … دارد.

در حکم معاون سینمایی حوزه هنری خطاب به هادی فیروزمندی آمده است:

«با توجه به تجارب موفق پیشین، حسن ارتباطات و تعاملات شما در میان اهالی هنر و حسب نظر مساعد مدیرکل محترم ارتباطات و رسانه حوزه هنری، به سمت «مدیریت روابط عمومی معاونت سینمایی حوزه هنری» منصوب می‌شوید. امید است با درک ظرایف این جایگاه در به سرانجام رساندن مأموریت‌های خود موفق باشید. اهم مأموریت‌های شما به شرح زیر است:

۱. شکل دادن سازوکارهای کارآمد ارتباطی و رسانه‌ای برای تعامل مؤثر با بدنه جبهه فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی در عرصه سینما

۲. ارتقای تصویر سازمان سینمایی در بین عموم مخاطبان منطبق با اهداف سند تحول حوزه هنری انقلاب اسلامی

۳. تعامل و پیگیری سیاست‌ها و خط مشی‌های رسانه‌ای و ارتباطی بالادستی در تعامل با اداره کل ارتباطات و رسانه حوزه هنری انقلاب اسلامی

۴. ایجاد ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌ای برای توسعه مخاطبان محصولات سازمان سینمایی حوزه هنری در هماهنگی کامل با معاونت توزیع

۵. گسترش دایره ارتباط و تعامل با عناصر برجسته سینما و رسانه از جمله هنرمندان، منتقدان و فعالان رسانه‌ای و شکستن کلیشه‌های ارتباطی مرسوم»