سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ مهر ۱۴۰۲ در ۴:۳۹ ب.ظ چاپ مطلب
حالا نوبت فتح سینماست؛

تب مسی به هالیوود رسید!

Lionel-Messi

لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جهان چند ماه پیش با رفتن به آمریکا و لیگ اِم‌اِل‌اِس چالش جدیدی را آغاز کرد و با عملکرد درخشان خود دیری نگذشته که نظر هالیوود و ستارگانش را به خود جلب کرده است.

سوره سینما – اپل تی‌وی پلاس مستندی از مسیر لیونل مسی در لیگ فوتبال اِم‌اِل‌اِس آمریکا و باشگاه اینتر میامی با عنوان «دیدار مسی با آمریکا» ساخته است.

تیزر این مستند ۶ قسمتی مخاطبان را هیجان‌زده کرد و همه در انتظار انتشار سه قسمت اول آن در ۱۱ اکتبر می‌باشند. قسمت‌های بعدی این مجموعه مستند هم‌اکنون در دست ساخت است و در ایام آتی عرضه خواهند شد.

مسی در آمریکا سر و صدای زیادی به پا کرده، و با عملکرد ویژه‌اش در اینترمیامی توانست به همراه این تیم برنده لیگ کاپ شود.

این ستاره فوتبال اخیراً با تیم ملی آرژانتین برنده جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد، و هم‌اکنون در حال فتح آمریکا است. او بار دیگر توانایی‌هایی خود را به معرض نمایش گذاشت و حتی ستاره‌های هالیوودی را نیز به خود علاقمند کرده است.

زمانی که خبر ساخت این مجموعه مستند اعلام شد مسی گفت: «از این‌که به میامی آمدم و به این‌چنین گروه و مجموعه‌ای پیوستم بسیار خوشحالم. من با این هدف به اینجا آمده‌ام تا رقابت کنم، پیروز شوم و به تیم در مسیر رشد خود کمک کنم. من همچنین بر این باورم که ما از مسیر خود لذت خواهیم برد و اتفاقات ویژه‌ای را تجربه خواهیم کرد.»

مدیران تولید مستند «دیدار مسی با آمریکا» شامل تیم پاستور، پاتریک میلینگ اسمیت، برایان کارمودی، مت رنر و اسکات باگینز می‌شود. این مستند توسط شرکت اسماگلر در همکاری با لیگ اِم‌اِل‌اِس آمریکا برای اپل ساخته شده است.