سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ دی ۱۴۰۲ در ۵:۰۳ ب.ظ چاپ مطلب
با کنار رفتن برد پیت از پروژه؛

جورج کلونی و آدام سندلر همبازی می‌شوند

George-Clooney

مجله ددلاین تایید کرد که در اثر جدیدی به نام «جِی کِلی»، نوا بامباک دستیار نویسنده گرتا گرویگ در فیلم «باربی» و همچنین کارگردان آثاری همچون «داستان ازدواج»، فیلم جدیدی را با حضور آدام سندلر و جورج کلونی جلوی دوربین خواهد برد.

سوره سینما – نتفلیکس فیلم بلند بعدی نوا بامباک را تهیه خواهد کرد؛ این فیلم «خنده‌دار، احساسی همراه با به بلوغ رسیدن عده‌ای نوجوان» توصیف شده است. همچنین بر اساس شندیده‌ها نام این پروژه «جی کلی» است. طبق خبرهای رسمی جورج کلونی قرار است در یکی از نقش‌های اصلی این فیلم حضور داشته باشد، و همچنین تولید آن بر اساس برنامه‌ها در اوایل ۲۰۲۴ کلید خواهد خورد.

نیویورک پست در دسامبر ۲۰۲۲ گزارش داد که نتفلکیس به فیلم بعدی بامباک چراغ سبز داده، به استثنای این که در آن زمان از برد پیت در کنار آدام سندلر نام برده می‌شد. بسیار محتمل است که یکی از آن‌ها، احتمالاً پیت، از پروژه خارج شده و جایش با کلونی عوض شده است.

از افراد حاضر در نتفلکیس تا چند وقت پیش کسی در مورد فیلم جدید بامباک صحبتی نکرده بود، اما رئیس نتفلکیس، اسکات استابر، در ماه گذشته در مصاحبه با مجله کولایدر جزئیاتی را ارائه کرد:

«نوا بامباک یک سبک فوق‌العاده جری مگوایری دارد، و یک فیلم دلگرم‌کننده‌ای از وی با بازی دو ستاره بزرگ هالیوود در حال آماده‌سازی است و ما بسیار هیجان‌زده هستیم.»

کلونی قطعاً یکی از بزرگان صنعت سینماست و بر اساس شواهد سندلر نیز همچنان در این فیلم حضور دارد – بی‌اغراق این یک همکاری ویژه و ناشناخته میان این دو بازیگر خواهد بود. در این میان، بامباک پس از همکاری در فیلم‌نامه «باربی» با گرتا گرویگ، بزرگترین موفقیت دوران حرفه‌ای خود را به دست آورده و با شرایط خوبی بر سر این پروژه حاضر خواهد شد.

پس از این که فیلم «داستان ازدواج» بامباک در شش بخش شامل بهترین فیلم اسکار به نامزدی رسید، نتفلیکس در ژانویه ۲۰۲۱ قرارداد انحصاری چندساله‌ای برای ساخت چند پروژه با وی منعقد کرد. تهیه و تولید سه اثر قبلی نوا بامباک شامل «داستان‌های مایروویتز» (۲۰۱۷)، «داستان ازدواج» (۲۰۱۹) و فیلم ابزوردیست ۱۲۰ میلیون دلاری «نویز سفید» (یا برفک، ساخته ۲۰۲۲) توسط نتفلیکس صورت گرفته است.