سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ خرداد ۱۴۰۳ در ۶:۵۸ ب.ظ چاپ مطلب

کتاب «در جست‌وجوی روشنایی» در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شود

Roonamayee Dar Jostejooye Roshanaee

آیین رونمایی و نقد و بررسی کتاب «در جست‌وجوی روشنایی» یکشنبه ۲۰ خردادماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، آیین رونمایی و نقد و بررسی کتاب «در جست‌وجوی روشنایی»  یکشنبه ۲۰ خردادماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

کتاب «در جست‌وجوی روشنایی» با ترجمه کورش جاهد به ماجراهای زندگی الیور استون کارگردان سرشناس و جنجال‌برانگیز آمریکایی به قلم خودش می‌پردازد که در ۵۲۷ صفحه توسط نشر آبان به چاپ رسیده است.

در این نشست علاوه بر کورش جاهد مترجم کتاب، فرزاد موتمن کارگردان سینما، عباس کریمی عباسی منتقد و مترجم و امیر قادری منتقد سینما حضور خواهند داشت و اجرای برنامه بر عهده محسن بختیارزاده خواهد بود.

چند اجرای موسیقی توسط ماندانا غفاری (نوازنده پیانو)، مرجان موسویان (نوازنده پیانو)، نهال تارانتاش (نوازنده ساکسیفون) و امید اولادی (نوازنده پیانو) از دیگر بخش‌های این برنامه است.

کورش جاهد دانش‌آموخته رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره تهران، منتقد، مترجم و فیلم‌ساز است. وی ساخت سه فیلم نیمه‌بلند داستانی به نام‌های «چنین دید این زن» (۱۳۸۳)، «با من بمان» (۱۳۸۴) و «رابطه» (۱۳۸۶) را در کارنامه‌اش دارد و همچنین چهار کتاب با عنوان‌های «گفتمان سینمای زنانه»، «تحلیل و درک فیلم»، «نشانه و ذهن در سینمای امروز» و «سینما در دوران جدید» تالیف کرده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست که شرکت در آن برای عموم آزاد و رایگان است، می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.