سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ مرداد ۱۴۰۳ در ۱:۵۰ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «استاد» راهی آمریکا شد

Ostad

فیلم سینمایی «استاد» به کارگردانی عماد حسینی در دهمین دوره جشنواره فیلمسازان جدید میدلبری آمریکا حضور خواهد داشت.

به گزارش سوره سینما به نقل از مرکز بین‌الملل سازمان سینمایی سوره، فیلم سینمایی «استاد» به کارگردانی عماد حسینی و تهیه‌کنندگی بهروز افخمی توسط پخش بین‌الملل سینمایی سوره در بخش رقابتی دهمین دوره جشنواره فیلمسازان جدید میدلبری (Middlebury New Filmmakers Festival) به نمایش درمی‌آید.

این جشنواره از ابتدا تا کنون مجموعه متنوعی از فیلمسازان جدید را که در همه ژانرها فعالیت و آثار درخشانی خلق می‌کنند، از سراسر جهان جذب کرده است. این جشنواره به دنبال داستان‌های جذاب و به یاد ماندنی است و ریسک‌پذیری و ساختارشکنی را در فیلم‌های انتخابی تشویق می‌کند.

دهمین دوره جشنواره فیلمسازان جدید میدلبری با همکاری با سازمان‌های معتبری مانند ارکستر سمفونیک ورمونت، مرکز فیلم جیکوب برنز و جشنواره جهانی فیلم بالی، مشارکت هایی ارزشمند ایجاد کرده که فرصت‌های بسیار خاص به فیلمسازان برای پیشرفت حرفه‌ای می‌دهد. به گفته شرکت‌کنندگان در این رویداد، جشنواره به خوبی سازماندهی شده و عمیقاً از صداهای جدید در حال ظهور در فیلمسازی مستقل حمایت می کند.

جشنواره فیلمسازان جدید میدلبری به مدت هشت سال متوالی در بین ۱۰۰ جشنواره برتر حضور داشته و مقصدی پر جنب و جوش و شاد در مدار جشنواره است.

امسال این جشنواره از ۲۱ تا ۲۵ آگست برابر با ۳۱ مرداد ماه تا ۴ شهریورماه سال جاری در شهر ورمونت میدلبری در آمریکا برگزار می‌شود.

حسن معجونی، سجاد بابایی و هدیه حسینی‌نژاد نقش‌های اصلی فیلم سینمایی «استاد» را ایفا کرده‌اند.