سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ شهریور ۱۴۰۳ در ۴:۴۱ ب.ظ چاپ مطلب

«در آغوش درخت» راهی شارجه امارات شد

در آغوش درخت

فیلم سینمایی «در آغوش درخت» در ادامه اکران‌های بین‌المللی خود، راهی جشنواره‌ فیلم کودک و نوجوان شارجه شد.

به گزارش سوره سینما، همزمان با ادامه استقبال مخاطبان از اکران فیلم سینمایی «در آغوش درخت» در سینماهای ایران، این فیلم به کارگردانی بابک خواجه‌ پاشا و تهیه‌کنندگی سجاد نصرالهی و محمدرضا مصباح محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان سینمایی سوره در ادامه اکران‌های بین‌المللی خود راهی شارجه امارات شد.

این فیلم سینمایی در بخش رقابتی یازدهمین دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان شارجه (Sharjah International Film Festival for Children & Youth) به نمایش درمی‌آید.

این جشنواره نخستین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در منطقه است و با نمایش بهترین فیلم‌های کودک و نوجوان نقش مهمی در افزایش سواد رسانه‌ای کودکان و نوجوانان و پرورش خلاقیت آن‌ها دارد و همچنین آن‌ها را با فرهنگ جهان و مفاهیمی مثل صلح، بردباری و درک جهانی از زندگی مردم دنیا و فرهنگ، پیشینه و مذهب هر ملت آشنا می‌کند.

همزمان با برگزاری جشنواره جلسه‌های پرسش و پاسخ، کارگاه‌های مرتبط با حوزه فیلمسازی و نمایش فیلم‌های ساخته شده توسط کودکان و نوجوانان به پرورش کودکان و نوجوانان کمک می‌کند و آن‌ها را به خلق کردن از طریق هنر فیلم تشویق می‌کند.

این جشنواره از ۶ تا ۱۲ اکتبر برابر با ۱۵ تا ۲۱ مهرماه سال جاری در شهر شارجه در کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

پخش بین‌الملل این فیلم به عهده مرکز بین‌الملل سوره است.

Derakht-Sharjeh


پاسخ دهید