سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ شهریور ۱۴۰۳ در ۲:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «سرآغاز» برگزار شد

Ekran-Saraghaz

آئین رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «سرآغاز» به کارگردانی سعید حسینی در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنروتجربه، آئین رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «سرآغاز» به کارگردانی سعید حسینی و تهیه‌کنندگی شهاب کاظمی شامگاه یکشنبه ۲۵ شهریور با حضور عوامل و سازندگان فیلم، هنرمندان و اهالی رسانه  توسط گروه سینمایی هنرو تجربه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سعید حسینی کارگردان فیلم پس از خیر مقدم به مخاطبان گفت: از عوامل فیلمم سپاسگذارم که در طی ساخت این فیلم همکاری خوبی کردند همچنین  ممنونم از بستری که هنر و تجربه برای فیلم‌سازهای جوان فراهم می‌کند و اتفاقات خوبی که دارد برای این قشر می‌افتد، قشری که طرح‌های آوانگارد و هنری‌تر از سینمای گیشه را رقم می‌زنند.

سعید حسینی درباره فیلم افزود: فیلم سرآغاز در واقع در مورد پیچیدگی‌های ذهن انسان و یک سری از مفاهیم فرویدی است و ما به جهت اینکه بتوانیم قسمت‌های متفاوتی از ذهن یک انسانِ شاید دچار اختلالات روانی را نشان بدهیم، لاجرم به سمت جهان‌های موازی رفتیم و دنیاهای متفاوتی که در ذهن یک فرد وجود دارد را نشان دادیم.

شهاب کاظمی تهیه کننده فیلم نیز  پس از سلام و خیر مقدم به مدعوین و مهمانان گفت:  فرصتی که برای اکران این فیلم مهیا شده بسیار فرصت خوبی است و امیدوارم از این فرصت‌ها بیشتر پیش بیاید و سینمای محجور تا حدودی هدایت و حمایت شود به سمتی که مخاطب بیشتر جلب آن شود.

دکتر سرور مدحی روانشانس نیز که به عنوان مهمان ویژه حضور داشت گفت: در علم پزشکی می‌گویند پیشگیری بهتر از درمان است و در این راه سینما و رسانه نقش پررنگی دارند. ما در آموزش‌هایمان در مورد مسائل مختلف همچون  فرزندپروری همیشه می‌گوییم که فرزندان آنچه که دیده می‌شود را یاد می‌گیرند و با گفتن و از گفتار نمی‌آموزند. کار سینما و رسانه نیز همین است که به تصویر بکشند و با تصویرسازی اموزش می‌دهند و یکی از عناصری که می‌تواند در جامعه آگاهی ایجاد کند و افراد  درباره مسائل مختلف خود اگاهانه تصمیم بگیرند  فیلم و سینما است.

در ادامه این مراسم بازیگران و عوامل فلیم از مخاطبان تشکر کردند و خواستار حمایت انها از فیلمهای هنری و تجربی شدند.

اجرای این مراسم را میلاد معتمدی بر عهده داشت.

 


پاسخ دهید