سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ شهریور ۱۴۰۳ در ۴:۴۶ ب.ظ چاپ مطلب

اکران افتتاحیه فیلم «شهر خاموش» برگزار شد

Ekran-Shahre-Khamoosh

آئین رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «شهر خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی دوشنبه ۲۶ شهریور در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنروتجربه، آئین رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «شهر خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه‌کنندگی رضا محقق شامگاه دوشنبه ۲۶شهریور با حضور عوامل و سازندگان فیلم، هنرمندان و اهالی رسانه و توسط گروه سینمایی هنر و تجربه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

احمد بهرامی کارگردان فیلم «شهر خاموش» در ابتدای این مراسم پس از خیر مقدم به مخاطبان گفت: تشکر می‌کنم از همه کسانی که تلاش کردند تا این فیلم به اکران برسد و از گروه سینمایی هنروتجربه که بستر اکران این فیلم را فراهم کرد سپاسگزارم .

وی ادامه داد: من یک سه گانه ساخته‌ام که از نظر فرم، ساختار و محتوا به یکدیگر ربط دارند یعنی سیاه و سفید و چهارقصه‌ای هستند و قصه‌ها به هم ربط دارند و… که اولین این فیلم‌ها «دشت خاموش» بود که سال ۲۰۲۰ در ونیز اکران شد دومی همین فیلمی است که امشب می‌بینید به نام «شهر خاموش» که در جشنواره شب‌های سیاه تالین حضور داشت و سومی «مرد خاموش» که اخیراً به اتمام رسیده و ما با آن در جشنواره شانگهای شرکت کردیم و بدین ترتیب سه گانه خاموش تمام شد و ان شا الله به زودی فیلم چهارم را می‌سازیم که دیگر روشن است.

وی در ادامه با تاکید بر نقش تهیه‌کننده افزود: شخصی از من پرسید شما چگونه مدام فیلم هنری می‌سازید من می‌خواهم امروز رازش را به شما بگویم. یک بخش این قضیه متعلق به حضور تهیه‌کنندگان خوبی مثل آقای رضا محقق است و دوم به خاطر دوست عزیزی به نام آقای مجتبی گل پریان است که صاحب سی‌تلکام هستند و امشب دوستانشان اینجا حضور دارند.

رضا محقق تهیه‌کننده فیلم «شهر خاموش» پس از خوش‌آمد گویی به مخاطبان گفت: یکی از افتخاراتی که من در سینما داشتم این بود که همیشه با افراد شریف کار کردم و احمد بهرامی یکی از کسانی بوده که من از کار کردن با او لذت بردم. من خودم را مسبب هیچ کاری نمی‌دانم و همه را لطف خدا می‌دانم.

این تهیه‌کننده نا آشنا در ادامه در مورد فیلم افزود: «شهر خاموش» فیلمی بود که به همت همه بچه‌ها ساخته شده است و همه بچه‌ها زحمت کشیدند که توانستیم این کار را به سرانجام برسانیم و امیدوارم روزی برسد که در جهان نگاه جنسیتی به هیچ زنی وجود نداشته باشد.

در پایان این مراسم احمد بهرامی با تشکر از حمایت‌کنندگان و معرفی‌کنندگان سینمای ایران به جهان، از مخاطبان خواست تا اگر از فیلم خوششان آمد از فیلم حمایت و آن را تبلیغ کنند تا مردم بیایند و این فیلم‎ها را نیز ببینند.

اکران فیلم سینمایی «شهر خاموش» از ۲۸ شهریور در سینماهای منتخب گروه هنروتجربه آغاز شده است.


پاسخ دهید