سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ مهر ۱۴۰۳ در ۴:۵۸ ب.ظ چاپ مطلب

درخشش سازمان سینمایی سوره در جشنواره فیلم کودک و نوجوان

Koodak-Soureh

سازمان سینمایی سوره با آثار خود شش پروانه زرین و یک دیپلم افتخار از سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان دریافت کرد.

به گزارش سوره سینما، سازمان سینمایی سوره با کسب ٢ پروانه زرین در بخش فیلم داستانی کوتاه، ٣ پروانه زرین برای فیلم سینمایی «باغ کیانوش»، و یک پروانه و یک دیپلم افتخار برای فیلم «مافیای شجاعان» در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان حضور موفقیت آمیزی داشت.

در این میان فیلم سینمایی «باغ کیانوش» محصول مشترک باشگاه فیلم سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به کارگردانی رضا کشاورز حداد و تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد با کسب ٣ پروانه زرین بهترین فیلم، بهترین دستاورد فنی و هنری، و جایزه ویژه نوجوان توسط داوران کودک و نوجوان خوش درخشید.

Kianoosh-Koodak

مرکز فیلم جوان سوره نیز که ماموریت حمایت از فیلمسازان جوان را برعهده دارد، ۴ جایزه ارزشمند را برای تولیدات سوره به ارمغان آورد.

این مرکز در بخش فیلم کوتاه داستانی، پروانه زرین بهترین فیلم و نامزد بهترین کارگردانی را برای فیلم کوتاه «فرزند حبیب» و همچنین در بخش ویژه غزه، پروانه زرین بهترین کارگردانی را برای فیلم «یک، دو، سه» کسب کرد.

همچنین کسب پروانه زرین جایزه ویژه دبیر جشنواره و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه برای فیلم بلند «مافیای شجاعان» از دیگر جوایز سوره در این دوره از جشنواره کودک و نوجوان بود تا نشان دهد این سازمان رویکرد و توجه جدی‌ای به مخاطبان کودک و نوجوان دارد.


پاسخ دهید