سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ مهر ۱۴۰۳ در ۶:۰۵ ب.ظ چاپ مطلب

«زودپز» در صدر جدول پرفروش‌ها نشست

Zoodpaz

تنها پنج روز کافی بود تا فیلم سینمایی «زودپز» به کارگردانی رامبد جوان به لیست پرفروش‌ترین‌های ماه گذشته سینماهای کشور اضافه شود.

به گزارش سوره سینما، بر اساس داده‌های سامانه سینماتیکت، استقبال چشمگیر مخاطبان از فیلم سینمایی «زودپز» به کارگردانی رامبد جوان، از سه روز قبل از اکران و در قالب پیش فروش بلیت آغاز شد و ۵۱ هزار قطعه بلیت از سمت مخاطبان خریداری شد. از مجموع آمار این پیش فروش ۸۱.۶ ٪ سهم فروش آنلاین سامانه سینماتیکت (معادل با فروش ۴۲ هزار قطعه بلیت) بوده است.

«زودپز» به تهیه‌کنندگى منصور سهراب‌پور با روند صعودی فروش خود در اولین روز از اکران با نزدیک به ۱۳۸ هزار قطعه بلیت، به فروش بیش از ۵ میلیارد تومان رسید و به دلیل استقبال زیاد مخاطبان، چندین سانس ویژه را در سینماهای مختلف برگزار کرد.

محسن تنابنده، نوید محمدزاده، محمود جعفری، گلاره عباسی، روزبه حصاری، شیرین اسماعیلی، ساقی حاجی‌پور، میسا مولوی و سینا مسعودی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سینماتیکت در روز نخست اکران، ۸۰ درصد از فروش آنلاین «زودپز» را از آن خود کرد و فروش تقریبی ۳ و نیم میلیارد تومانی را بابت فروش ۸۶ هزار بلیت به ثبت رساند.

کمدی «زودپز» که داستان‌های تلخ و شیرین یک خانواده در بحبوحه موشک‌باران تهران در سال ۱۳۶۶ را روایت می‌کند تا امروز و در طی ۵ روز اکران، نزدیک به ۵۰۰ هزار بلیت فروخته و ۲۷ میلیارد تومان فروش را در گیشه به ثبت رسانده است.

سینماتیکت ۸۱ درصد از کل فروش آنلاین بلیت «زودپز» را در بین تمامی سامانه‌های فروش آنلاین بلیت سینما به خود اختصاص داده و در فروش این فیلم بیش از ۱۶ میلیارد تومان سهم داشته است.

قابل ذکر است که از فروش نیم میلیون بلیت فیلم «زودپز»  ، ۲۰۵ هزار بلیت خریداری شده متعلق به استان تهران بوده و بقیه بلیت‌ها در سایر استان‌های کشور به فروش رسیده‌اند.


پاسخ دهید