سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ آبان ۱۴۰۳ در ۲:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب

معرفی داوران بخش مستند چهاردهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی

Davaran-Mostanad-Varzeshi

هیأت داوران بخش مستند کوتاه و بلند چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران معرفی شدند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره، با حکم سیدمجتبی علوی دبیر و سیدعبدالحمید احمدی رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره داوران بخش مستند کوتاه و بلند معرفی شدند.

در این بخش محمدرضا عرب (تهیه‌کننده و کارگردان)، وحید موسائیان (تهیه‌کننده و کارگردان)، محمودرضا رضایی (تهیه‌کننده و مستندساز ورزشی)، امیر تاجیک (مستندساز و مدیر اسبق شبکه مستند سیما) و فرود عوض‌پور (تهیه‌کننده و کارگردان) به عنوان اعضای هیأت داوران معرفی شدند.

پس از بازبینی آثار ایرانی در ۷ بخش سینمایی، داستانی کوتاه و بلند، مستند کوتاه و بلند، نماهنگ و پویانمایی ۸۵ اثر به مرحله داوری راه پیدا کردند.

در این دوره در مجموع حدود ۶۳۰ اثر از ایران و ۷۲ کشور آثار خود را برای حضور در جشنواره ثبت کرده‌اند که اسامی آثار راه یافته به بخش مسابقه در بخش ملی و بین‌الملل به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران به عنوان نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم‎ ورزشی (FICTS) با حمایت کمیته ملی المپیک و همراهی وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک، شهرداری تهران، سازمان صدا و سیما و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۶ تا ۹ آذرماه امسال برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید