سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آبان ۱۴۰۳ در ۱:۲۶ ب.ظ چاپ مطلب

نمایش و نقد «در آغوش درخت» در فرهنگسرای ارسباران

در آغوش درخت

فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا یکشنبه ۶ آبان‌ماه در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش سوره سینما ، فیلم سینمایی «در آغوش درخت» ساخته‌ بابک خواجه پاشا یکشنبه ۶ آبان‌ماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور بابک خواجه پاشا (نویسنده و کارگردان)، محمدرضا مصباح (تهیه‌کننده)، جواد قامتی (بازیگر)، کورش جاهد (مدرس سینما) و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان «در آغوش درخت» آمده است: «بحران پیچیده زندگی کیمیا و فرید که دوازده سال از ازدواجشان می‌گذرد، جهان زیبای فرزندانشان را بهم می‌ریزد. کودکانی که هیچ چیز جز سادگی و مهربانی را در زندگی نمی‌شناسند.»

مارال بنی‌آدم، جواد قامتی، روح‌الله زمانی، اهورا لطفی و رایان لطفی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به عنوان نماینده سینمای ایران برای رقابت در شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان در نود و هفتمین مراسم اسکار انتخاب شده است. این فیلم پیش از این برنده ۲ سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم اول از چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد.

علاقه‌مندان برای حضور در ششصد و سی امین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند. همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به صفحه فرهنگسرای ارسباران و یا بخش فیلم ایرانی در سایت سینماتیکت مراجعه کنند.


پاسخ دهید