یک تهیهکننده تلویزیون تاکید کرد نباید به دلیل مشکلات مالی صدا و سیما از کیفیت برنامهها کاست.
محمد صوفی به سوره سینما گفت: برنامه «رادیو هفت» نیز مثل بسیاری از برنامه های دیگر پیشنهادهای تبلیغاتی داشته و به برخی از آنان هم پاسخ مثبت داده اما خوشبختانه هیچ وقت ردپایی از این تبلیغات در برنامه مشاهده نشد.
وی افزود: برای یک ویژه برنامه از «رادیو هفت» یک شرکت خدمات اینترنتی در آغاز برنامه ضمن تبریک مناسبت آن روز ، برنامه را به بینندگان تبلیغ کرد، در طول پخش نیز برند خود را زیرنویس کرد و در پایان هم مراتب تشکر خود را به جا آورد. این شرکت به همین میزان از تبلیغات بسنده کرد و ما نیز به گونه ای رفتار نکردیم که مخاطب دلزده شود. چون یک برنامه هرچقدر هم که مشکل مالی داشته باشد، معضلاتش ربطی به مخاطبانش ندارد و آنان مجبور نیستند حجم بالای تبلیغات ما را تحمل کنند.
محمد صوفی تهیهکنندگی برنامه های مختلفی از جمله «رادیو هفت» را به اتفاق منصور ضابطیان در کارنامه دارد.