سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ اسفند ۱۳۹۱ در ۹:۲۱ ق.ظ چاپ مطلب
اکران نوروز 92/

«آقای الف» با تجهیزات سه بعدی پُرتابل به شهرستان‌ها می‌رود

aghaye-alef

کارگردان فیلم سینمایی «آقای الف» از نمایش نوروزی این فیلم با سه سینما در تهران و سینما هویزه مشهد و اکران دوره‌ای در شهرستان‌ها خبر داد.

کارگردان فیلم سینمایی «آقای الف» از نمایش نوروزی این فیلم با سه سینما در تهران و سینما هویزه مشهد و اکران دوره‌ای در شهرستان‌ها خبر داد.

علی عطشانی کارگردان فیلم سینمایی سه بعدی «آقای الف» درباره نمایش عمومی این فیلم در نوروز ۹۲ به سوره سینما گفت: ما برای نمایش ایبن فیلم با چند سینما مانند : سینما آزادی، سینما فرهنگ و ایوان شمس در تهران و سینما هویزه در مشهد که دارای امکانات پخش سه بعدی هستند، به توافق رسیده‌ایم. از اواخر اسفندماه نمایش این فیلم شروع می‌شود.

عطشانی درباره اینکه چرا نام «اقای الف» جز ۵ فیلم اکران نوروزی نیست گفت: پخش این فیلم با بنیاد سینمایی فارابی است. حتما چون این فیلم سرگروه ندارد و به صورت آزاد به نمایش در می‌آید بین بقیه اعلام نشده است. این روزها درصدد  فراهم کردن شرایط اکران در شهرستان‌ها هستیم. طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است به صورت دوره‌ای تجهیزات پخش سه بعدی را به صورت پرتابل در شهرستان‌های مختلف ببریم تا مخاطبان شهرستان نیز بتواند از این فیلم دیدن کنند.

در این فیلم که اولین فیلم سه بعدی سینمای ایران است، پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی، مهران رجبی، خشایار راد، حسام شجاعی، مریم پورفاطمی، امین عامری، ایمان خطیب‌زاده و شاهین نجومی و مهدی مقدم در این فیلم بازی کردند. علی عطشانی پیش از این فیلم‌های سینمایی «دموکراسی تو روز روشن»، «در امتداد شهر» و .. را کارگردانی کرده است.