سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ فروردین ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
وضعیت مبهم اکران «ساکن خانه چوبی»/

جشنواره کودک مانع اکران عمومی یک فیلم سینمایی

sakene-khaneye-choobi

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ساکن خانه چوبی» به کارگردانی حسینعلی لیالستانی از مشخص نبودن وضعیت اکران عمومی این فیلم خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ساکن خانه چوبی» به کارگردانی حسینعلی لیالستانی از مشخص نبودن وضعیت اکران عمومی این فیلم خبر داد.

حسن علیمردانی تهیه کننده فیلم سینمایی «ساکن خانه چوبی» به کارگردانی حسینعلی لیالستانی که در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش خارج از مسابقه به نمایش در آمد درباره وضعیت اکران این فیلم به سوره سینما گفت: مالکیت فیلم متعلق به مرکز سینمای مستند و تجربی است، قرار است این فیلم در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان سال ۹۲ شرکت کند.

وی ادامه داد: به دلیل همین شرایط نمی‌توانیم برای اکران عمومی این فیلم تا مشخص شدن حضور آن در جشنواره کودک، انجام دهیم. البته این موضوع به ضرر زمان نمایش عمومی فیلم تمام می‌شود، سال گذشته برای اکران فیلم سینمایی «سلام برفرشتگان» همین مشکل را داشتیم و زمان نمایش بسیار بدی به این فیلم تعلق گرفت.

پروانه معصومی، امیرحسین آرمان، بهزاد خداویسی، فردوس کاویانی، داریوش اسدزاده، نعیمه نظام دوست، بیژن پیشدادی و کیمیا حسینی در فیلم «ساکن خانه چوبی» بازی می‌کنند.