سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آبان ۱۴۰۳ در ۱:۱۱ ب.ظ چاپ مطلب

توجه ویژه گروه تلویزیونی شاهد به تولیدات سینمای کودک و نوجوان

Goroohe-Shahed

گروه تلویزیونی شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران با دعوت از سینماگران برای ارائه طرح‌های خود، به صورت ویژه توجه به تولیدات سینمای کودک و نوجوان را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش سوره سینما، توجه به تولیدات مناسب گروه سنی کودک و نوجوان جزو سیاست‌های ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران  در حوزه آثار سینمایی قرار گرفته است.

از این رو گروه تلویزیونی شاهد با نگاه ویژه به تولیدات سینمای کودک و نوجوان، از سینماگران و هنرمندان دعوت به عمل می‌آورد تا برای تولیدات خود در این حوزه طرح و ایده‌های آثارشان را ارائه کنند.

تولید فیلم برای کودک و نوجوان از سیاست‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران است. تلاش بر این است علاوه بر افزایش میزان و کیفیت تولیدات، موضوعات مختلفی که مناسب این مقطع سنی است در طول سال مدنظر قرار گیرد و خوراک فرهنگی برای این گروه سنی تأمین شود.

بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به اهمیت حوزه کودک و نوجوان و اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از سنین پایین شروع شود، توجه ویژه‌ای را به تولیدات این مقطع سنی نشان داده است.

گروه تلویزیونی شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران طی سنوات  گذشته ۲ اثر در حوزه سینمای کودک و نوجوان با عنوان «میرو» و «آندو» با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تولید نموده است که این  آثار در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان شرکت و مورد توجه مخاطبان، منتقدان قرار گرفته و جوایزی نیز در بخش های مختلف جشنواره کسب کرده اند.

این تولیدات در سال جاری به صورت ویژه در سینماهای کشور برای گروه سنی کودک و نوجوان اکران می‌شوند.


پاسخ دهید